Onsdag

Det har gått lite tungt idag måste jag erkänna, tror det beror på att jag inte sov så bra inatt och heller inte riktigt vilade efter aferesen trots att jag kunde det. Meeeeeen jag orkade inte. Haha, hur som helst, klockan kvart i sex imorse gick jag upp dårå. Innan pappa, det ni! Men anyways, aferesen gick bra när vi väl fick igång det. Men mina kärl orkar inte riktigt med den "normala" hastigheten som maskinen har, så vi kör saktare och då tar det längre tid. Menmen, jag får ju lugnande och då somnar jag lätt! (: Efter aferesen så drog pappa med mig till Caravan hallen för att fixa lite grejer till husvagnen. Inte allt för kul, men iallafall.

Har varit hos Tina ett par timmar nu, och förhoppningsvis ska hon, jag och Elin dra till Åsvik på fredag, HELL YEAH! Åsvik är alltså stället min familj har vår husvagn, ligger ute på Muskö om någon undrar.




En väldigt charmerande bild på mig och en på Tina och Alice, från Åsvik förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0