Onsdaaaaaug!

Usch, jag är galet trött just nu. Av någon anledning kunde jag inte alls sova inatt och jag låg bara och tänkte på en hel del onödiga saker. Roliga saker, visst men relativt onödigt när man behöver sova. Hur som helst, tror jag somnade runt halv tre iallafall tillslut. Sedan var jag vaken mellan 5-8, somnade om och gick upp typ kvart i elva. Fixade mig på 20 minuter, wastade tid och sedan kom taxiiiiin. Hade tid på BUP klockan två. Var faktiskt ett bra möte, vi pratade om lite mer positiva saker idag och ämnet skulle inte komma upp om det inte fanns så mycket positivt, enkelt sagt så finns det mer positiva saker i mitt liv nu! haha (: Efter det fikade vi lite på caféet med den otroligt trevliga personalen (känn min ironi) sen drog vi hem.

Nu har jag varit hemma ett tag, sitter här och försöker komma tillbaka på banan lite, man blir lite sliten efter de här grejerna trots allt. Har iallafall lagt på lite nytt smink och sedan ska jag dra ner och kolla om det bara finns massa äckligt skit på klädförmedlingen eller om det finns något kul. Vem vet? haha. Det är alltså typ second hand grej för oss som bor här ute på landet, anywaaays.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0