Mot söder!

Har varit i skolan idag igen, haha, alla lektioner som jag skulle vara på. Inklusive min särmatte, lagom smart man känner sig när man inte ens fattar något där. Anyyyyyywaaaaaaaays. Hade håltimme på tyskan för ja, det kom ingen lärare och öppna klassrummet. Dessutom har jag haft låten "Ung och Kåt" i huvudet heeeeeelaa jääääävlaaaa dagen. Kul liv, verkligen. Nu sitter jag bara här och fördriver tiden, är fett borta i huvudet, antar att det är värmen. Nu ska jag iaf mot söder och träffa Calle med mamma, lite drygt men vafan. Måste göras.

Look of today!




Idag har jag på mig en svart kjol från STOCKH LM/MQ, en lös vit tröja från Gina Tricot och lite smycken i silverfärg, och en ring från Lindex. Till det har jag ett par Fred Perry ballerinas, eftersom jag inte kan gå i annat för tillfället, aj min fot liksom. Heh. Puss på er, nu kommer taxin snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0