last words for tonight

Det är en början på något helt nytt nu. Nu kör vi bara rakt uppåt, ingen annanstans. Neråt och misslyckande är inte tillåtet. Tankarna får inte ens snudda det nu. Jag kan, jag vill och jag ska. No matter fucking what.
Sommaren är här, det kommer bli galet fantastiskt och början av 2010 kommer förevigt vara ett minne, ett minne som dock kommer att likna en marddröm. Då jag tappade greppet om allt. Det får fan inte hända igen.
Aldrig mer misslyckanden, aldrig aldrig aldrig mer. Nu jävlar hörni, livet är helt jävla fantastiskt!

Med de orden så säger jag godnatt, nu blir det först en välförtjänt dusch med allt det innebär. Sedan några avsnitt av NCIS innan jag somnar, om jag inte somnar innan det vill säga. Imorgon ringer klockan vid 05;45 och sedan är det in mot Söder för lite aferes.

Puss på er alla underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0