Grym helg!

Sry för att jag inte bloggade mer ifrån i fredags, men jag orkade helt enkelt inte. Om någon skulle vara berörd av det liksom. Anyways, på lördagen iallafall så drog Tina och jag till Södertälje vid typ tre. Kom till Elin och röjde, haha, sen kom alla andra och då satt vi ute i solen och åt pizza och körde "jag har aldrig" typisk tjejer eller hur? ;) Kul vare iallafall! Sen körde vi "Bomullsstaffeten" fast med pappersbollar, asså hahaha! längesen jag garvade så mycket. Julia P hade världens tålamod med förvirrade mig. Haha! Riktigt lyckad kväll kort sagt :)

Tina och jag sov hos Elin, eller sov och sov, vi somnade runt 4-5 men lite sömn fick vi ju iallafall. Sen drog vi upp vid elva, fixade oss och drog ner på stan ett tag. Tina var fett hyper medans Elin och jag höll på att somna stående nästan, hahah! Nu har jag precis ätit, vart nerbjuden på middag nere hos Tina och det tackar man inte nej till inte! Trevligttrevligt.

Eftersom jag bara tog typ tre bilder med min kamera igår, så lägger jag upp några som jag snodde från Elin. (Don't kill me :D)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0