det var längesen, men det finns där än.

Så det blev SÖS idag igen, det tar på krafterna. Två gånger i veckan, två gånger i veckan. Live life fast, eller hurfan säger man? haha (: Hur som helst, fick lite lugnande på aferesen så jag lyckades iallafall somna ett tag. Vi körde mycket saktare så att mina kärl skulle palla så jag låg stilla i typ två och en halv timme. Lite jobbigt.
Sen drog jag hem, var hemma i en timme och sen var det iväg till skolan för att misslyckas på ett tyska prov, men Maria var snäll så jag fick plugga mer och försätta på provet nästa gång.

Imorgon ska jag vara med på So;n tror jag, sedan är det Lady GaGa på kvällen! awesomeness :D Nu väntar jag på att Tina ska bli klar med det hon håller på med, vi ska tydligen gå slingan! hahah.



Längesen (feat. Veronica Maggio) - Petter (lyssnar inte alls på sånhär musik annars, men hörde den på radion i morse och den bara fastnade! rätt fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0