sunday, always so boring sunday

Förutom att jag sovit bort större delen av dagen, så har den varit helt okej iallafall. Var ner till Tina och hämtade New Moon som hon glömde ge mig. Sedan kollade jag på den, pluggade lite religion och skrattade för mig själv.
Lyssnade på musik och var allmänt ful i en vacker ansiktsmask, så jävla kul har jag haft det idag med andra ord (: Nu sitter jag och kollar på Ryktet Går, grym film som jag dock redan sett sisådär 7 gånger, på Aferes-rummet på SÖS. Det kommer bli en jobbig vecka framöver med två "möten" på samma dag, Tisdag, och jag är redan nervös. Ser inte fram emot det alls men jag får väl försöka hantera det på något sätt anyways.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0