Straight to the top, Cologne 2009*

Cologne 2009, jag saknar den resan grovt. Allt var perfekt, vädret var helt underbart, shoppingen helt otrolig och konserten med LaFee grym. Jag saknar det. Att gå runt på kvällarna och bli misstagen för att vara fransk. Att sitta vid datorn i receptionen och småprata med receptionesterna, och alla dessa skavsår jag fick de där dagarna..
Jag älskar Tyskland, det är något speciellt med det landet verkligen. Jag vill ut och resa, funderar starkt på att ta mina pengar, dra med mig första bästa villiga och sticka till Barcelona. Eller Paris igen kanske? Barcelona eller Milano vore helt grymt.. Så, någon villig?






Hotellet var <3'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0