shame on me,

Fy, har inte bloggat på hur länge som helst och det känns ju inte alltför bra. Menmen, ni överlever I guess! Hur som helst, vad har jag hållt hus de senaste dagarna? hemma hos min moster delvis, och delvis Kista. Följde med Tove och min moster dit och det blev faktiskt roligare än vad jag hade tänkt mig. Skönt att komma bort från allt skit ett tag liksom. Sen tog vi en middag på Jensens och var hemma runt halv elva, haha. Häääärligt!
Idag har jag bara wastat bort dagen totalt, sovit länge, degat runt och sedan kom pappa och hämtade mig vid 8 tiden. Började städa min garderob och nu har jag ca tre papperskassar med saker som ska bort, och vad mycket plats det blev liksom. Awesome (;

No idea where this night is going, men jag stannar nog uppe ett tag till innan jag går och lägger mig. Haha, vilket liv jag har. Någon som vill offra sig och göra något med mig imorgon kanske?


Rihanna - Hard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0