road to fucking happiness,

Jag var faktiskt i skolan idag, förvånar det er? Haha, jag var iallafall det. En stund. Men gjorde det mig mindre misslyckad? nej. Hela tiden går det på repeat i huvudet; Du är så jävla misslyckad, fakkade helvete. Hora. Så jävla värd känner jag mig idag. Har känt så i ett par dagar idag. Det bara är så, vad ska jag göra åt saken egentligen? inte mycket antagligen. Och alla som gillar att skvallara om min blogg bakom min rygg, here you go. Some nasty shit. 

Det är fredag imorgon, och jag spendera dagen med att kolla på resterande avsnitten av Glamourama som jag inte sett två gånger än. Antar jag.
Ett stort; FML på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0