Reprogram My Heart

Hade en helt ledig dag idag, var helt inställd på att jag skulle till BUP idag men det var tydligen imorgon, känns sådär.. men bara att gå dit iallafall. Idag har jag inte gjort något alls vettigt egentligen, städat, städat, lyssnat på Glamourama låten ca 38 gånger i rad och gjort klart svenska arbetet om boken "Sandor Slash Ida" som jag fick av Maria förra torsdagen, känns bra att ha något att lämna in på torsdag! Blev faktikt relativt nöjd, sträckläste ut den boken på mindre än ett dygn och gjorde frågorna på två dagar. Helt okej. Gjort någon nytta liksom.
Var med pappa till konsum nyss och handlade en tidning och cola och sådär, lite mys ikväll tänkte jag. Blir nog perfekt!

Förresten måste jag lägga in en bild på det senaste plagget som fick flytta in i min garderob, en gryyym väst från Gina Tricot! tittat på den ett tag men velat om jag vill ha den eller inte.. 349 kronor! I helgen blir det mer shopping förhoppningsvis, you gotta love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0