Once upon a time..

Hej bloggen! tror fan det var första gången jag hade den hälsningsfrasen här, konstigt va? haha (: Hursomhelst, allt är bra med mig iallafall, om det var någon som skulle undra det liksom.. "Bor" hos min moster för tillfället, skönt att komma bort lite. Johan och Tove sov här natten innan och jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde då. Vi spelade, eller ja, jag tittade på dårå men iaf, ett spel som hette "Med andra ord" haha, det var galet fan.. ord som "runkstol" och "sommarbarn fram och tillbaka på ica-ängen" kom upp och det var inte lätt att hålla skrattet inne. Behövde det verkligen.

Idag har vi bara rört oss på massa olika ställen, först IKEA och sen alla andra affärer som ligger runt där, typ rusta och H&M! luul. Sen blev det Nacka Forum en stund innan vi åkte hem igen. Lagade mat och sedan kom Jonas förbi en stund, trevligttrevligt! Imorgon fyller Erika år och då ska vi dit! Fullt ös medvetslös, in a smaller version.
Har kollat på de sista avsnitten av Glamourama och längtar redan till en ny säsong, love it!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0