like my ipod's stuck on replay..

Om det fanns ett pris för världens mest värdiga dag så tar den här dagen lätt hem priset, rätt chill, men gud så tråkigt. Det enda roliga har väl varit att gå till lillan och åka till nynäs lite snabbt, där äckliga polack-gubbar stirrade på mig vad jag än gjorde. Haha, fan vad rädd jag var där ett tag asså.. men sen kom pappa iallafall, lul!
När jag kom hem städade jag, laddade ner lite ny musik från iTunes och deppade över att jag inte längre har massor av kanaler på tvn. Haha, har bara baspaket nu. Not fun ;( Anyways, ballonger till fanactionen på Globen är fixade, haha, lite roligt.. Undra hur många som kommer att delta i den fanactionen egentligen? Har varit på två Tokio Hotel konserter som sagt, under den första så fanns det runt tre fanactions, som jag, den efterblivna svensken, inte visste om. Därför blev jag jävligt förvånad när alla började vifta med näsdukar. Men visst var det fint... Under den andra konserten var en av fanactionens att hålla upp ett vitt papper med ett stort svart papper, samt att ha ballonger likt Tysklands flagga, den sistnämda blev ju inte så lyckad, men den första deltog jag i och det var rätt coolt. Så, när fanactions fungerar, I love it!



Min bild från Tokio Hotels konsert på Parc Des Princes i Paris den 21 Juni 2008 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0