Lika sorgligt varje gång..

Somsagt, lika sorgligt varje gång... Men fan så grymma killarna var. Man blir så glad när man ser hur pass de utvecklats efter alla dessa år, man blir så otroligt stolt. Mina små killar liksom, mina tyska små killar spelade äntligen i Sverige och gjorde det grymt. Alla låtar var faktiskt bra live, dog lite under In Your Shadow (i can shine) och World Behind My Wall, de bästa från konserten enligt mig (: Men Breakaway och Monsoon var ju såklart också bra. Men samtidigt slår alla tyska konserter jag varit på denna med hästlängder, Tokio Hotel bör vara på tyska, det är the real deal liksom. Men usch, man blir så stolt så man blir tårögd. Älskar er killar!






Kassa bilder, men alltid något <3

Kommentarer
Postat av: Tillan

:D Aoow sötis, ja konserten var grym!! =)

2010-03-05 @ 01:20:56
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0