Köpenhamn och överallt

Det du gjorde för mig, det var stort det du gav mig.

Jag har haft en galeeeeeeet bra dag faktiskt, även fast det varit fullt upp från klockan halv tio på morgonen, men det funkade trots allt. All c-vitamin och alla druvsockertabletterna fick mig att palla trycket. Det började med ett möte på skolan, som var helt okej, sedan taxi till SÖS, och en träff med Eva-Britt. Taxi hem, tvätta håret, fixa mig igen, sedan till Södertälje för att va med Elin lite. Jättekul att träffa dig igen gumman! (: Var på hennes skolas 9:ors musikcafé, if i got it right. Träffade Wille där och hängde mest med honom faktiskt. Den människan är som ett jävla lyckopiller.

Jag är trött men ändå inte. Jag är hungrig men det spelar ingen roll. Jag är glad idag, och det känns förjävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0