I havent lost anything except my mind,

Vore bra läge att få ihop ett inlägg nu, av någon anledning publicerades inte det inlägget jag skev igår kväll. Men det var inget intressant iallafall så, haha! Idag skulle jag egentligen dragit till stan hade jag tänkt, men jag kunde inte sova inatt så att gå upp vid åtta lät inte som den bästa idéen direkt. Alice messade vid tolv om att hon ville gå ut, och då fick jag gå upp.. haha, så vi drog till lillan, köpte french och våldgästade Tina och Elin lite grann. Lovely! Och nu hamnade jag här, igen.. så jävla värt liv jag har. Imorgon ska jag på ett möte med rektorn och kuratorn i skolan, even more lovely, och efter det ska jag in till SÖS och träffa Lasse, min doktor alltså. Det är ju iallafall något att se framemot hoppas jag. Fast visst oroar man sig lite.. menmen, det blir nog bra i slutändan. Men det är tråkigt att allt ska ha blivit så jävla fakkat och ur place. Dont like it. Hursomhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0