day before THE day,

Jag vet inte riktigt vad det är men idag känner jag mig riktigt sliten, alltså seriöst sliten.. Har mina aningar om att jag kanske kommer bli förkyld eller så, för festat eller liknande har jag inte gjort iaf.. Hur som helst, hoppas jag är på banan igen imorgon. Imorgon är det ju dags! Tokio Hotel Live @ Globen och det ska bli så jäääävla grymt! helt galet alltså, kan knappt fatta att efter två år.. så kommer de äntligen hit. Så galet otroligt. Ska bli hur kul som helst (; Idag har jag bara fixat och tråkat typ, målat naglarna och fixat ögonbrynen, städat och varit till konsum. Undrar vart dagen tog vägen egentligen.. Borde det inte gå typ sjuuuuukt segt? haha, men jag är glad!
Ikväll ska jag peppa som fan, ska vara taggigaste taggen imorgon, TAGGA TILL! (luuul)



I live for the live concerts (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0