Bra start på lovet!

Ett grymt lov verkar det bli faktiskt, inte för att jag har sådär jättemycket planerat egentligen, förutom Tokio Hotels konsert på Globen, och Lady GaGa's biljettsläpp.. haha. En positiv sak som jag kanske inte berättat är att eftersom jag fick mina biljetter till Tokio Hotel av ett lite speciellt ställa, not sure i should say where. Så fick vi även ingång Golden Gate, med andra ord. VIP-entrén. Känns jävligt soft, palla trängas med alla andra galna TH-fans när man kan chilla nere på VIPen innan det är dags att gå upp till arenan. Inte fel någonstans.

Ikväll spelar Tokio Hotel i Danmark, enligt ryktena har det endast säljts ca 3500 biljetter, och arenan, Forum, tar in runt 15.000. Haha, att Tokio Hotel har förlorat mycket fans efter de nya albumets flopp är ju ingen nyhet, men jag trodde Danmark var lite sega med deras storhetstid? (som med allt annat?..) haha, no offence denmark.
Hur som helst, Hoppas ni inte dör allihopa som köar utanför Forum, Globen eventuellt Scandinavium! tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0