Awful day,

Det är hemskt, helt åt helvete. Skolan börjar igen, tre veckor sen sist. Har haft prao och sen lov. Fan vad det gick fort, alldeles för fort. Nu är det hårdkörning igen, och allt jag kan tänka på är hur många dagar jag kommer palla trycket... Kommer gå åt helvete som vanligt i guess. Menmen, Drog med mig pappa till Haninge Centrum för uppmuntrings-shopping, yes, a new word. Först hittade jag ingenting alls, seriöst ingenting, gick mest runt och tänkte, störde mig på turkarna som glodde och pillade på kläderna. Inget föll mig i smaken.
Men sen lossnade det , och jag fick lite pengar spenderade. Imorgon kanske jag får min nya iPhone! happyhappy (;


Sidentopp från H&M

Kofta från STOCKH LM/ MQ

Solisar från Gina (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0