WHERE THE LIGHT IS

Mys är ordet. John Mayers live-skiva "Where the light is" spelas på Spotify och jag börjar känna mig allt bättre. Kanske inte alls kommer vara död imorgon som jag trott? verkar inte så iallafall. Hoppas hoppas hoppas. Jag orkar INTE vara förkyld en dag till!
Ser fram emot en kväll med sista avsnittet av "Greys Anatomy" som går ikväll om tio minuter. Ska bli skoj! (okej, jag erkänner, jag har aldrig tittat på det förut förrens jag såg förra veckans avsnitt och tyckte det var så spännande. Jag vet knappt vad karaktärerna heter. Men iallafall liksom)



Daughters (Live) - John Mayer

(För att få in det totala mysfaktorn, ha en bra kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0