Sommarlov!

Den ovärdeliga friheten, målet på kanske hela året och den mest underbara årstiden. Sommarlovet, mina vänner, är här. Det känns förjävla bra men som vanligt lite tråkigt. Det är alltid jobbigt att vara ifrån alla, såpass beroende jag är av vissa människor. Det är något som inte går att undvika. Men nu kör vi, nu ger vi all in på sommarlov och ingen ånger här inte! det som händer det händer, det kommer bli galet. Nu ska jag försöka detta smälta in, puss på er! (och för er som undrar över mina betyg så fick jag 6 VG, 1 MVG, 3 G och 6 IG, nöjd trots allt)




Kommentarer
Postat av: Coldplay lover

Kan inte du lägga ut en typ top 20 lista med låtar du lyssnar på/gillar osv? Du verkar ha bra musiksmak!

Kramiz

2010-06-10 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0