Now my feet wont touch the ground

Söndag, alltid lika ovärt. Undra vad det egentligen är med söndagar som gör de sådär otroligt sega? Livets stora fråga. Haha. Jag gick och la mig rätt tidigt igår, innan ett iaf, var med Sara ett par timmar på kvällen och sen blev det inte mer. Imorse, eller ja, vid tolv nånting vaknade jag av att Tina smsade mig. Då duschade jag och la mig och stekte i solen helt enkelt, nån timme, sen ville Tina gå ut och då följde jag med. Kul va? haha.
Sen efter det så la jag mig och stekte igen. Så ser min söndag ut, nu sitter jag här och lyssnar på musik och pratar med lite trevligt folk. Det blir inte bättre än så på en söndag mina vänner.

Puss på er! återkommer när jag känner mig mer kreativ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0