monday and a bad mood

Dagen har flytit bort och det känns som om jag inte vet vart den tog vägen alls. Sov till typ två, haha. Gick upp, duschade, började städa mitt rum och lyssna på The Kooks på hög volym. love. Fixade lite, sminkade mig, lagade mat. Fick reda på av en vän att man kunde uppdatera programvaran på iPhonen till OS 4.0, det projektet tog mig sisodär två timmar pågrundav mitt sega internet som jag har nu. Åskan slog typ ner i vårt trådlösa här hemma, så jag får använda dongeln och den tar god tid på sig liksom :) jättekul verkligen!

Sitter och kollar lite på Norska Hollywood fruar, funderar på potentiella outfits till imorgon och leker lite med iPhonen. Imorgon blir det stan med Tina, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0