I feel free

Känslan av att vara fri är fantastisk. Jag undrar vart den kommer ifrån, stoppar min egna tankegång. Njut bara, för en gångs skull. Det är bra nu. Du behöver inte tänka. För så är det verkligen just nu, gränslöst. Jag tror ingen riktigt förstår vad jag pratar om, men så är det iallafall. Oavsett vad alla tror.

Okej, det är lördag och jag sitter hemma själv. Rätt tråkigt, men ingen är hemma och det blåser som om man är på havskusten utanför. Usch på det. Jag har spenderat dagen med att lyssna på musik, kollat på "Most Haunted" (<3 på det) och även "The Proposal" tills nu. Mysigt faktiskt, sådär alldeles oberoende och otroligt fantastiskt. Imorgon måste jag någonstans, så jag ska försöka få med mig första bästa som ställer upp. Se vad världen har att ge.



Otroligt fin bild, knappt nå smink och jävligt sliten, men aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0