I could really use a wish right now

Det är ju fint väder iallafall, det är alltid något. Haha :) det var skitsvårt att komma upp imorse, allt bara vägrade för att jag var så jävla trött. Varför är jag så trött egentligen? det är nästa fråga. Anyways. Började vid åtta och hade typ NO, eller de gick igenom prov så jag bara satt där, fett chill. Sen hade vi tyska och vi satt och kollade på en urtråkig film sjävla. Sen SO med en dokumentär och betygsprat. Jag får VG i samhällskunskap iår! hell yeah. Men bara G religion, troligtvis för att religioner inte alls intresserar mig. Men iallafall. Sen slutade jag, hade helt glömt att jag skulle till BUP idag. Lite tråkigt men aja. Mååååste göras.

Puss på er! slänger upp look of today i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0