Ett Sverige fullt av kärlek

Hela Sverige, framförallt Stockholm sprudlar av kärlek idag! and I fucking love it! rätt mysigt faktiskt. Ingen har väl missat varför hoppas jag? ;) lite svårt liksom. Idag fick vår fina Victoria sin prins. Jag tittade faktiskt på själva vigseln, trots att jag inte är insatt alls. Fint faktiskt!

Imorse var jag galet trött, därför bloggade jag inte. Gick inte upp förrens två nånting och var inte fixad förns halv fyra. I brist på annat att göra så drog jag till nynäs och hängde i hamnen, riktigt mysigt. Solen stekte as helllllllll! ;D Nu tittar jag lite på "Bröllops Festen" på fyran, var bara intresserad av Michaela Forni's och Anna Hibbs korta kommentarer egentligen, saknar Glamourama!

Åh vad jag älskar vädret!




Ser lite smått drogad ut på sista bilden men det skiter vi i okej?! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0