en midsommarnattsdröm,

Det är Torsdag, för den som har undgått detta faktum. Imorgon är det Midsommarafton. Ett helt år sen sist.. tiden går fort. I år lämnar jag traditionen att vara ute på Muskö på midsommar, kanske kommer jag tillbaka nästa år, den som lever får se. Det har iallafall blivit ett par midsommrar på Muskö, med dans runt stången, jordgubbstårta och vingel mellan tälten för de som valde att inte köra nyktert. Pappa klarar sig nog utan mig! Jag kommer iallafall spendera min midsommar i Järla sjö hos Johan och Tove, tillsammans med min moster och morbror. Hoppas på en lyckad kväll! hoppas jag lyckas somna inatt/ikväll bara så jag inte är död hela dagen, det vill vi ju inte!

Nu ska jag göra något lite mer vettigt, eventuellt kolla lite sminkningar eller så. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0