dont call my name

Inte orkar blogga så mycket idag, eller ja inte alls som ni kanske ser. Haha :) min ursäkt är iallafall att jag prioriterade att sova idag, hann iallafall sova till typ nio innan vi skulle till sös. Skulle träffa min läkare Lasse idag, usch, märker ni hur mycket jag har haft den här veckan? aja. Så när det var klart så var vi hemma runt ett nånting. Lade mig ute och stekte i solen dirrrrrrekt. Love it. Men vettefan om jag fick nån bränna. Får jobba på det de kommande dagarna, vill iaf ha någon bränna på skolavslutningen på Torsdag nästa vecka.

Ikväll är det bal för min skolas 9:or, lite lagom sorgligt faktiskt. Egentligen ville jag vara där och titta eller göra nått, men njeaaa. Vissa 9:or gick jag i samma klass i förut, i typ 2,3,4,5 med andra ord. Så man känner ju till dem och är vana med att alltid se dem där, och nu går dem ut.. Lär bli tomt i höst.

Mamma var snäll och jag fick äntligen sommarlovskortet som jag tjatat om ett tag, total frihet i sommar, ungefär iallafall. I fucking love it.



Miss GaGa' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0