remembering sunday, he falls to his knees

Alldeles för lite bloggande de sista dagarna, ber om ursäkt. Egentligen har jag inte haft så mycket för mig, bara inte orkat bry mig. Igår typ kollade jag på massa filmer, Marley and me, som förresten var så sorglig i slutet så jag såg ut som en panda resten av kvällen. Sen gick Så som i himmelen vid tre-fyra tiden, självklart tittade jag ju på den också. Samt smsade med Jim, heheh. Anyways, idag har jag chillat, jobbat på brännan och flytit på en luftmadrass vid poolen, inte helt fel alltså. Efter det blev det häng vid parkbänken med Tina med prat om allt möjligt. Mys! sen var vi hemma hos henne ett tag också. Nu sitter jag här (nehe?) och har typ rensat en av mina garderober, har mer än 20 klänningar, yay me.

Så jävla pepp inför All time low @ Debaser M så ni förstår inte, känns nästan som om peppen kommer förstöra sommarlovet men wft, kommer bli galet jävla grymt!

 


Kommentarer
Postat av: lucke

Har lagt upp en video när jag spelar piano på bloggen. Säg gärna vad du tycker om den? :)

2010-07-10 @ 23:35:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0