locked inside of me so deep,

Det är mycket nu, verkligen. Men ärligt talat så har jag helt enkelt slutat försöka, stängt ute det, och det ska jag göra intill det sista, precis som förut, precis som alla andra gånger. Det rör inte mig, okej? Hursomhelst, vad har hänt mer då? nja, inte mycket, spenderat de vakna timmarna vid tvn troligtvis, eller ute vid poolen, eller i skogen.. hahah. Ja alltså motionspåret uppe vid idrottshallen, kanske tar ett varv imorrn igen. Var trotsallt lite mysigt att bara köra på i sin egen takt, utan massa som segar ner en. Idag var jag med Tina en liten stund.

Mer än så är det inte förtillfället. Så jag ger er inte mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0