list me baby

Senaste

Låt du hörde: Från Kylan In I Värmen - Lars Winnerbäck
Film du såg: The Ugly Truth eller The Women, kommer inte ihåg.
Mat du åt: Typ grillkorv, haha!
Kram: Mamma.
Puss: Tina, hahah!
Känslan: Otroligt blandat förtillfället.
Resa: Göteborg i April, för länge sen.
Glädje: Winnerbäcks nya låtar och 3OH!3's nya.
Dröm: I'll keep that to myself.
Person du träffade: Mamma.
Personen du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: J.
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort.
Gången du var utomhus: Några timmar sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Längesen.. men inte mig emot.
Saken du köpte: Långklänningen från Jeane Blush.

Allmänt

Ska bli skoj: Kommer inte på något just nu.
Ska inte bli skoj att: Same there.
Sparar till: Ingenting, inte min starka sida direkt.
Pålägg som gäller: Typ salami?
Önskar att jag var bättre på: Vara kreativ och sådääär.
Dagens dryck: Red Bull.
Vad saknar du: Storstadspuls.
Tre band/artister: Lady GaGa, 3OH!3, John Mayer.
Vad har du gjort idag: Sovit och slöat.
Brukar du svära mycket: Jafan!
Hur tidigt stiger du upp: Så sent som möjligt helst.
På helgerna: Samma, om jag inte har något planerat såklart.
Vad ska du göra ikväll: Oj, vill ni gissa? Ingenting troligtvis ;)
Hur många timmar sover du per natt: Beror på om det är en bra natt eller inte.
Vem är snyggast i världen: Sa någon Hugo Rosas? Hihihih.
Vad är det för veckodag: Lördag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kommer inte ihåg så mkt positivt från den sommaren, men ett par mysiga konserter blev det trots allt!
Favoritplagg i garderoben just nu: Svarta kavajen från ICHI.
Längd: 163..
Vikt: Det ni.
Byter gärna garderob med: Kanske Petra Tungården, hon ser alltid så fräsch ut!
Byxa eller kjol: Kjol.
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt, stort, välstädat och shoes everywhere!
Mig själv med tre ord (just nu): Huvudvärk, nackspärr men glad ändå.
Jag tränar: Inte..
Jag ville bli när jag var liten: Narkosläkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0