I want..

Jag vill kunna se utan att oroa mig, jag vill kunna springa utan att vända mig om, jag vill kunna leva utan att veta att livet har ett slut. Jag vill ta risker som jag vet är dumma att ta, jag vill ge och få någonting tillbaka. Jag vill uppskatta regnet lika mycket som solnedgångarna. Jag vill sitta vid havet och se månen avspeglas samtidigt som någon jag tycker om sjunger i mitt öra. Jag vill beställa en flygresa utan att kolla på returresor. Jag vill gå på gatorna i Barcelona och tänka att livet är underbart. Jag vill lära mig flytande italienska och snubbla i ett par Gucci skor. Jag vill se möjligheter och undvika svårigheter på bästa sätt. Jag vill hjälpa, finnas där och visa vad jag står för. Jag vill leva fullt ut, någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0