i dont mind

Mwah! idag har jag haft fullt upp, eller ja, iallafall för att vara mig. Gick upp vid åtta nångång, skulle gå upp halv men kom inte upp, men ingen skada skedd. Hah! Fixade mig och drog till vårdcentralen, gjorde en liten operation som gick asbra. Sen vart det nynäs för att fixa lite pengar på banken. Efter det blev det haninge för lite Taco Bar och shopping. Sen vidare mot SÖS för aferes, som också gick jättebra. Inga larm och nålarna gick in direkt, lyckades till och med somna och sov hela timmen, jättemysigt faktiskt! 
 
Sens jag kom hem har jag dock inte gjort så mycket. Man blir rätt seg i huvudet av lugnandet jag får, det sitter i ett tag. Men i dont mind liksom. Har iallafall städat, planerat morgondagens outfit osv. Chillat helt enkelt!
Imorrn drar jag till stan med Tina vid ett tiden nångång, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Coldplay lover

Du borde göra mer musik grejer såsom "top 20" osv på din blogg för du har sån bra musiksmak! :)

2010-07-15 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0