what have i done, to deserve someone like you?

time stands still when my eyes meet yours, im falling more and more for you.

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt, otroligt bra om jag ska vara ärlig. Spenderade de första timmarna på dagen nere hos Tina, (yesyes ni läste rätt!) otroligt kul hade vi och sen kom Alice efter det. Lite reunion över det hela liksom. Haha (: så vi chillade runt hemma hos henne, gick runt ute, åt godis och sådant. Sen följde dom med och mötte Calle vid bussen. Ville så gärna att han skulle träffa mina två störda kompisar, haha!
Så viiii gick runt lite sen så drog jag och Calle till nynäs och käkade på thairestuarangen, haha jag är fan stammis där! Jag hade otroligt trevligt iallafall (: Min älskling fyllde ju 18 idag. Så stort grattis till honom! jag vill också fylla 18.. ;( men anyways, vi gick till stationen och tog bussen därifrån, sen drog vi hem till mig en stund. haha (:
Var och lämna honom vid bussen för typ 40 minuter sen, saknar honom grovt redan.. hemskt det här. Men jag lever på ruset ;D

Det faktum att skolan börjar snart stör mig inte ens, tänk att en så relativt liten grej i ens liv kan få allting att kännas så jävla perfekt och underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0