Stressed out..

Lite stressad, men jag vet inte riktigt varför. Fick nyss ett riktigt "wake-up call" om att skolan börjar imorrn, saaay whaaat? men aja. Ska dra på mig lite snygga kläder och ta tag i den nya terminen och vara riktigt jävla awesome. Haha! Nu har jag precis duschat, var tvungen att tvätta håret relativt tidigt så det hinner torka innan jag går och lägger mig. Annars kommer det se helt fakkat ut imorgon och det är ju fan inte tillåtet..
Anyways, Calle sov här inatt, och enkelt sagt kommer det bli riktigt jävla svårt att somna sen, man blir ju liksom van.. van att ha den varma famnen där liksom. Nån som fattar känslan? hur som helst så började jag gråta på vägen hem från bussen. Fattar fan inte vad som är fel med mig, men efter några "SUIT THE FUCK UP AND STOP CRYING" så kändes det bättre. Ville ju inte att någon skulle se direkt ;) Menmen!
Smsar med Elin och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon, riktigt svårt känns det faktiskt.. Fast jag har en idé, och den ska jag nog förfölja om det känns bra.. haha, låter som om det är något jätteviktigt men iaf.

Nu ska jag hinka massa vatten och lite alvedon, ser framemot en sömnlös natt!


Kommentarer
Postat av: calle dahlkwist

aww ja kmmr ihåg de sjukt gullig du va !<3 ja saknar dej....:( :'(<3

2010-03-20 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0