someone who's a lifechanger,

Så mycket viktiga människor, och så många intryck. Spenderade hela min förmiddag på Ungdomsenheten på sös, träffade först barnmorskan Ulla och fick hjälp med lite saker och sådant. Inget jag behöver ta upp såhär randomness inför alla men iaf (: Efter det blev det samtal med Eva-Britt, min psykolog. Kändes så otroligt skönt att någon verkligen lyssnade på en. Efter ett tag så kom även Lasse in, min "huvudläkare" rejäl lättnad såfort han entrade rummet. Det kommer att ordna sig med allt. Kommer göra min undersökning framöver på barnavdelningen istället för vuxen, med riktig narkos och så får jag ligga inne. Precis som jag vill ha det (:
Ylva tog även lite blodprover på mig och det var faktiskt första gången jag gjorde det utan bedövning! kändes inte så mkt heller, mina kärl är inte lika "ärrade" som de var förut så det går mycket enklare att sticka nu också.
Lasse pratade om att vi eventuellt ska byta behandlingsmetod för min sjukdom, vilket jag tycker verkar bra, helt klart. Nog för att jag kört aferes ett par år nu men det börjar tappa effekten lite grann ;( Fick två biobiljetter från Ylva för att jag var så "duktig" haha! såååå nån som vill gå på bio? ;)

Neaj, nu ska jag göra något annat ett tag. Äta lite mat och läsa tidning, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0