panic is rising,

Hade en hård dag till fyra, efter det drog jag och Tina till nynäs. Vad vi skulle göra spelar ingen roll (: vi åt iaf, och handlade lite smått. Skrattade och hade roligt sådär. Behövdes. Skolan var sjukt jobbig idag, det är drygt som fan. Började med klassråd och sådant shit, sen blev det block och efter det lunch. Vi åt youghurt i matsalen typ, haha. Sen hade vi svenska, sen hade jag extrahjälp och jag läste klart boken vi arbetat med. Sen Engelska sen Tyska. Då slutade min dag, och fan vad trött jag var, att sätta sig på en buss till nynäs kändes inte alltför lockande egentligen. Påvägen hem gick Tina av i Ösmo, fast hon ska sluta bo där, hennes mamma ska flytta tillbaka, och det är ju skönt på ett sätt. Speciellt för Tina antagligen. Måste vara jobbigt att pendla fram och tillbaka sådär.

Jag behöver slappna av, så nu blire ett varmt bad med ansiktsmask och hårinpackning. Kan inte bli bättre. Massa ljus och värme. Åh!


Kommentarer
Postat av: Elysh ♥

härligt med shopping :)

2010-01-20 @ 01:58:35
URL: http://elysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0