Lördag!

Ooootroligt seg lördag det har varit idag, men lite saker hände ju iallafall. Min halvbror och hans familj kom hit och stannade här ett tag, åt och sånt, sen drog pappa och jobbade för han har ju jour, sååå då drog jag ut med Alice. Inte träffat henne på aslänge så jag blev sjukt glad när hon smsa mig och sa att hon ville träffa mig (; hur som helst så hade vi roligt och dampade runt här i sorunda i nästan två timmar, eller nått! Efter det så drog jag till min mammas jobb eftersom jag har lite problem med att var ensam hemma sådär på kvällen, haha. Så jag satt vid tvn på mammas jobb i två timmar typ, kanonkul! eller inte..
Nu ska jag bara chilla här lite, kollar på NCIS och dampar lite. Imorgon kommer Calle hit igen, can't wait!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0