let me know if your heart's still beating

Torsdag, veckan segaste dag? neaj, det är faktiskt onsdagar som är. Haha (: men iaf. Började 08.00 som vanligt typ, hade musik, haha så jävla kul det va! sen hade vi svenska, sen so, lunch. Då jag råkade få asstark soppa i ögat och fan vad det gjorde ont.Haha, alltså det är bara jag som lyckas med såntdär.
Efter det hade vi matte och jag gjorde ingenting, haha, alla skulle ha hjälp idag och jag pallade inte va på så jag drygade mig hela lektion typ. Aja. Ska börja med Spec matte (sär matte asså) ca 4 gånger i veckan. De verkar seriöst tro att det går att få in matematiska saker i huvudet på mig. Något som inte jag ser teoretiskt möjligt om jag ska vara ärlig. Det går inte ihop. Hur ska man kunna gå från att inte förstå nånting till G? haha, Lisa sa att jag inte var helt körd, att hon såg potential i mig. Men jag vettefan asså.. jag ser det inte. Geometri är jag tydligen as bra i, skulle man sätta betyg på det var det ett självklart G, om inte högre. Men jag ser det iallafall inte möjligt. Jag kommer stå där på skolavslutning med samma jävla sträck vid ämnesraden matematik. Precis som i år (:
Men förhoppningsvis två MVGn ist för ett!

Anyways, jag är ensam hemma, dunkar musik och sjunger. Jag älskar att vara ensam, ibland. Fast inte när det börjar bli mörkt. För då är det bara läskigt.
Hur som helst, idag känner jag mig på skrivhumör, har fått världens mest inspirerande svenskauppgift som jag känner mig as pepp på. Haha, tönt jag är! ska skriva en egen deckare, jag bara sprudlar av kreativitet. HEJ MVG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0