insanity,

Jaaaauuuug har varit i kista galleria hela dagen fan. Så jag är riktigt trött nu, men jag vill ända ut på prommenad eller något, men alice vägrar svara på sms. Såååå vi får se hur vi gör med det. Anyways så hittade jag lite saker i kista, såklart. Bland annat en ny jacka, nått att varva min kappa med liksom. Riktigt fin var den, kosta bara 500 spänn på rean också. (: Skulle egentligen ha haft ett par stövlar utan klack men det fanns ingen som passade lilla mig idag. Haha, palla mitt humör ibland asså! menmen.




tog aldrig kort på jackan, men om någon skulle vara intresserad så är det en halvlång svart everest jacka utan "ludd" på luvan :D nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0