i'll never be the same,

Dagen har passerat som i ett moln, halvt frånvarande från allting. Känns as bra! eller inte. Har en tid hos BUP på torsdag, det behövs nog. Efter det ska jag förhoppningsvis handla lite saker. Om jag har tur (:
Spenderade nyss 1 timme och 20 minuter på telefon med moster min igen, haha, fan vad vi kan prata alltså.
Har precis valt kläder och shit till imorgon, valde enkelt men så är det. Bor dessutom i min svarta halsduk nu förtiden, haha! aldrig utan den. Beställde ett par skor förut också, så tack moster!
Ikväll blire paradise hotel, klart man inte missar det! Vad tyckte ni om att Catja åkte ut? jag tyckte det var bra för då har ju Cimon större chans att vinna, haha (:

gryyyym låt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0