hög på ett orginellt rus.

Cause' whatever you say or do, Karma will bite you in the ass (;

Tänkte få till ett litet inlägg, har inte bloggat alls idag och jag har ingen direkt anledning till varför jag inte gjorde det heller. Varken orken eller lusten att uttrycka sig i skrift har infunnits sig idag. Mitt självförtroende fick en pik när jag idag fick höra att det inte var "mina ord" jag använder dagligen. Att mitt ordförråd inte bör vara så pass brett. "Bara för att du inte ens klarar av att stava" tänkte jag, och började istället kämpa på min deckare.
Too bad words can't break me anymore, ingen kan lyckas. Så det är absolut ingen idé att försöka ens.
Jag håller hoppet uppe med att jag snart får åka och prata med Eva-Britt igen, mitt ljus mitt i allt. Det är rätt konstigt att man kan få ett sådant förtroende för någon så fort, men så är det. Den människan kommer ha stor inverkan i mitt liv härifrån och tacka fan för det.

Till en annan roligare sak; Paradise Hotel, Älsklings-Andreas kom tillbaka igår kväll och tror ni jag fick glädjetårar eller? ;D Nu vinner han hela skiten! jag lovar! Och om inte han vinner så vinner helt klart Cimon, Greta eller Kristoffer. Lite tråkigt att Stefan åkte igår bara! alltid tråkigt när personer som varit där från allra första början åker ut. Menmen.
Nu jävlar håller vi tummarna för Andreas!


Kommentarer
Postat av: evelina

neeej jackie ska ju vinna såklart! :D

2010-01-29 @ 20:56:24
URL: http://vollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0