Fredag.

Wiih, imorgon slipper man gå upp så tidigt (: Men ikväll har jag inga planer direkt, ska bara chilla runt lite. Funderar på att gå en promenad eller något, kanske ska dra med Tina. Dunno yet.
Hur som helst, Fredagarna är så sjukt chill nu mer, börjar klockan 10, slutar klockan två. Har tre lektioner, åh vad jag älskar det! man är nästan inte ens trött när man kommer hem från skolan alltså. Körde förresten Engelska Muntligt idag, någon läxa vi hade. Hade inte direkt förberett mig så men det blev VG iaf (: Sen hade vi SO och skrev nånting, sen slöjd då jag som vanligt failade som fan. haha, så jävla typiskt mig!
Menmen, efter skolan så kom jag hem (nehe) sen så drog jag runt lite hemma, sminkade om mig lite grann och sen drog jag med pappa till nynäs. Hade absolut inget att göra och jag ville se lite civilisation. Så det blev Elon, en vända på Expert där jag försökte tigga till mig en Xperia X2, fan att den ska kosta 7 tusen! menmen, får fortsätta tjata. Sen köpte vi mat och drog hem. That's my day and how I ended up here (;

Sååååå otroligt tråkigt egentligen, men skönt att ta det lugnt ibland också faktiskt. Ska nog gå och sminka mig lite eller något, se om jag får med mig Tina ut, hon är riktigt envis. haha. Ha en bra kväll!

Roligt egentligen att man kan ha sådan varierad musiksmak, allt från house till metal! haha :D Visste ni förresten att jag eventuellt ska praoa i Sundbyberg? haha, PendlarN.

 


Kommentarer
Postat av: evelina

haha sundbyberg? det är ju mitt hood ;)

2010-01-17 @ 22:01:08
URL: http://vollie.blogg.se/
Postat av: evelina

haha sundbyberg? det är ju mitt hood ;)

2010-01-17 @ 22:01:28
URL: http://vollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0