Feels like when i was young, when we were fighting about these silly things.

Dagen har flytit på, förutom att jag sov bort större delen. Men jag tror det behövdes, det har varit lite mycket om man säger så, men förresten så skriver jag vadfan jag vill i min blogg, se; MIN BLOGG. Get the fuck out if you dont like it (: Vart ett litet sidospår där men det gör ingenting. Försöker få igenom hur jag ska göra min deckare i svenskan, är så svårt när man har en sådan begränsning på bara fem sidor. Men aja.
Har typ städat mesta delen av dagen, först köket sedan mitt rum, så nu är allting skinande rent och så igen! Sedan lagade jag mat i en timme, ansträngande! Nu har jag tänt lite ljus, lyssnar på 107,5  som vanligt (;
Ska fixa lite spellistor och sådant inför lördag och tråka runt, men lördag blir grymt iallafall! ingenting ska förstöra det. Anyways, det är så otroligt skönt att jag har en tid på bup på torsdag, cant get any better than that så det ser vi fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0