es kann nicht besser sein,

erkänn att ni älskar mina tyskakunskaper? haha (;
Anyways, jag har haft världens mest perfekta nyårafton ever, lovar! förutom att Calle sover så mkt men det gör ingenting. Haha, fast jag vågar ju inte väcka honom så jag bara ligger där och väntar på att han ska vakna.
Men besides tht, som egentligen inte gjorde något, så vare iallafall rätt fantastiskt (: vi gjorde inte så mkt direkt, gick ut vid tolvslaget, stod där ett tag, gick runt sunnerby litegrann och så. Älskar verkligen att vara med honom och det känns så jävla tungt och tråkigt att va utan honom. Trots att han åkte för bara en timme sen. Menmen!

Im over the moon och har mer eller mindre vätskebrist, nu ska jag dränka mig i vatten en stund! Skriver kanske mer sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0