baby loves to dance in the dark,

Ibland blir man bara riktigt jävla förvirrad. Riktigt ordentligt, och hur man än vänder på det så förstår man inte hur det gick till riktigt. Jag vet inte.. det får bli som det blir. Anyways, Calle sov ju här inatt och det kommer bli fett tomt att sovs utan honom inatt nu ;( Fast samtidigt är det lite skönt att ha "egen-tid" men det är så ensamt.
Imorgon kommer jag förhoppningsvis hänga med Alice i nynäs ett tag, har lite presentkort att bränna och så.
Sååååå det ska bli roligt iallafall (:
Min nya väska från friis&company kom idag förresten, riktigt fin faktiskt. Kanske inte värd 400 spänn men men ;)

Jag skriver och skriver massa riktigt onödigt här men det gör väl inget? bättre det än ingenting tycker jag dårå ;D
Nuuuuu ska jag kolla lite kläder till imorgon, and then we'll take it from there. Hörs nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0