tisdag,

Usch, ännu en såndär otroligt seg dag när absolut ingenting händer, haha! sov rätt länge, eller till halv tolv iallafall. Fixade mig och sådant, och nu har jag precis kommit hem från vårdcentralen och gjort en liten "operation" på min tå, tycker såna här mindre saker är sjukt läskiga om man jämför med typ större saker som koloskopier och gastroskopier osv osv. Sådant är jag aldrig nervös för, det känns inte ens liksom. Men nu höll jag på att svimma nästan, haha! tönten herself (: men nu är det gjort iallafall, får hoppas att det inte gör allt för ont imorgon och att jag slipper gå ut i uggs till praon. I rather kill myself.. uggs är något av det fulaste som finns (:
Kollar lite på top model finalen, Cari Dee vs Melrose, älskar den säsongen! bäst ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0