love's so expensive,

Efter fyra timmars nattsömn (drygt) hasade jag mig ner till Sundbyberg för att praoa dårå, allt flöt på förutom dagisklassen som var tvungen att förstöra mitt humör ännu mer. Men whatever, det är över nu. Tur att man kan höja volymen på iPoden och alla problem tynas enkelt ut (;
Anyways, är det någon som inte vet att det är fett jobbigt att stå upp i 6 timmar så kan jag berätta att det är det! :D haha, helt jävla slut.. fast på ett bra sätt. Känns som om jag lyckats med någonting för en gångs skull liksom, doesnt happen so often. Nu har jag iallafall sprungit runt här hemma som en jävla kanin, kan inte koppla av.. haha, ätit, plockat in tvätt. Skällt på mamma för att hon stökat ner mina klädhyllor och sedan vägrat städa igen det. Helt normalt vill säga, tog bort nagellacket, filade osv. Så jag är i full gång, hoppas jag somnar innan tre iallafall inatt! Imorgon tar jag nog 848;an istället för att åka via ösmo, så då får jag sova lite längre iallafall! eller rätt mycket egentligen (:

en låt som spelas flitigt hos mig just nu! I'ma Be Alright - Space Cowboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0