I rather live with the feeling i tried twice, than failing once.

Det är tråkigt att vissa saker ska vara som det är, att allting alltid ska röras om sådant. Men jag kämpar, jag lever, jag andas. Borde kanske inte klaga men fan så jobbigt det blir ibland, men det behövs inte mycket, så har jag "facet" på igen och skrattar, vissa saker kan man skaka av sig och det är jag faktiskt lycklig över att jag kan! Det tar liksom inte så djupt på mig längre, jag har vant mig på ett sätt som verkar oerhört konstigt men så är det. Nu ska jag iaf chilla vidare till en varm dusch, med lite fix. Sen ska jag pröva nya mjukisdressen och chilla ännu galnare ;D not bad huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0