drygdag (:

Usch, hela dagen har passerat som i ett moln nu efter undersökningen med narkosen och det. Så är det ju alltid men så jobbigt när man bara somnar hela tiden! haha. Hur som helst så gick allt as bra idag, relativt snabbt och smidigt och narkosläkarna Ralf och Kjelle tog hand om mig, haha! och Lasse var med innan jag somnade också, tryggt. Sen chillade jag på uppvaket, dom kom och hämta mig där och åkte ner till dagvården igen. Vaknade upp, Lasse kom in med glass och berättade lite av vad de såg och sådant, och det var väl som vanligt! ser värre ut än vad det är. Enligt den andra doktorn som gjorde undersökningen borde jag må mycket sämre med tanke på hur det ser ut. Kommer eventuellt sluta med behandlingen jag går på nu, de ska prata ihop sig hur de ska göra med mig och så och vi får hoppas att allt ordnar sig helt enkelt!

Nu ska jag dega vidare, ta en dusch och gå och lägga mig. Helt sjukt hur trött man blir av narkosen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0